Tarina Philipp Pleinistä – suunnittelijasta, jolla on bisnespalloja!

philipple pleinin tarina

Vain muutama vuosi sitten kukaan ei ollut kuullut hänestä. Tänään Philipp Pleinin tarina osoittaa selvästi, kuinka voit saavuttaa huimaa menestystä muotimarkkinoilla. Murtamalla muiden suunnittelijoiden meille asettaman muotin ja puitteet Plein avasi kaikkien luovien ihmisten silmät maailmassa.

Nykyään kallo-logo on kuuma brändi, joka tunnetaan kaikkialla maailmassa. Ehkä monet teistä eivät siedä hänen luomuksiaan tai ovat jopa allergisia niille. Yksi asia on varma, hän ansaitsee suuren kunnioituksen tavasta, jolla hän suhtautuu liiketoimintaansa.

Philipp Pleinin tarina – kaikki alkoi Saksasta

philipp plein -tarina
Kuva: http://celebsrus.com

Kun synnytät Münchenissä älymystön perheeseen, toimintasuunnitelmasi määrittelee tarkasti lääkäri-isäsi. Nuori Plein lähetettiin eliittikouluun Schloss Salem Alma. Opiskellessaan lakia hän päätti alkaa luoda ylellisiä koiransänkyjä ja pöytiä.

Hän peri sen isoisältään20 000 Saksan markkaaja vuonna 1998 hän avasi huonekaluja valmistavan yrityksen. Käytä perheen omaisuutta tällä tavalla.

Hän käytti suunnittelussaan korkealaatuista krokotiilinahkaa. Usein työtason verhoilun jälkeen oli paljon materiaalia jäljellä. Sitten hän keksi ajatuksen luoda ylellisiä laukkuja, jotka hämmästyttivät monia ihmisiä.

Luulen, että hän tiesi jo missä hänen paikkansa on ja mitä hän halusi tehdä. Mielestäni elämässä ei ole sattumaa, Philipp Pleinin tarina todistaa tämän selvästi. Tärkeintä on aloittaa jotain, mikä todella innostaa sinua ja mistä rakastat. Huonekalusuunnittelu oli luonnollinen polku korkean muodin maailmaan isolla M-kirjaimella.

Muotoilijan läpimurtohetki – Philipp Pleinin tarina

philip plein -muotimessut
Kuva: http://www.germany.travel

Jokaisella meistä on oma aikamme, ja meidän tulee ottaa siitä kaikki irti. Tällainen ajanjakso tapahtui Pleinille vuonna 2003 muoti- ja designmessuilla – Premiere Düsseldorfissa. Se on yksi suurimmista tapahtumista Saksassa ja määrittää, mitä puemme ensi kaudella.

Tuolloin hän myi huonekaluja, koiratuotteita ja nahkalaukkuja.

Philipp Düsseldorfissa myi tuotteensa vain yhdessä päivässä 100 00 euroa!!! Tämä on kieltämättä hämmästyttävä tulos henkilölle, joka on vasta aloittamassa tällä alalla. Muodin kultainen lapsi? Hmmmm, en tiedä, mutta yksi asia on varma, että Pleinillä on palloja…

Seuraavana vuonna se osallistui samoihin messuihin huomattavasti laajennetulla ja kokonaisvaltaisella tarjouksella. Siellä oli tuotteita lapsille, naisille ja miehille. Suurimman sensaation aiheuttivat kuitenkin armeijatakit, jotka oli koristeltu Swarovskin kristalleista tehdyllä kallolla. Philipp keksi yhdestä takista kohtuuttoman hintaisen usean sadan euron. Ja mitä? Eikä mitään – ne juoksivat kuin vesi.

pleinin historiaa
Kuva: http://sonic-and-knuckles.blogspot.com

Niistä tuli niin suosittuja, että muutamassa kuukaudessa he luovuttivat miljoona euroa!

Näin aloitat kiipeämisen erittäin korkeilla tikkailla. Seuraavina vuosina se vain paranee ja kaikki viittaa siihen, että Philipp Pleinin tarina on useimpien nuorten suunnittelijoiden unelma.

Miten Philipp Pleinin tarina vaikuttaa innovatiiviseen lähestymistapaan muotimaailmaan?

Tämä 39-vuotias saksalainen ymmärsi nopeasti sosiaalisen median valtavan voiman. Ja myös epätavallisia ideoita ja tähtiä, jotka ratkaisevat kaiken tänään. Ei ole satu, että Plein järjesti yhden esityksensä bordellissa. Ja puhuttiinpa siitä hyvin tai huonosti – yksi asia on varma – siitä puhuttiin äänekkäästi. Philippplein olettaa, että kaikki on samanlaista.

Tästä syystä hänen lähestymistapansa brändinsä mainostamiseen on yksi suuri ero tavanomaisesta.

Vuonna 2006 hänen kampanjansa kasvot olivat Marcus Schenkenberg ja Naomi Campbell. Maailman kuuluisuuksiin käytetyt kustannukset maksoivat nopeasti itsensä takaisin. Plein tajusi, että nimellä on suuri ero.

philipp plein tarinaansa
Kuva: http://www.achtung-mode.com
pleinin historiaa
Kuva: http://footwearnews.com

Seuraavina vuosina tehtiin yhteistyötä Chris Brownin, Linsday Lohanin, Ed Westwickin, Terry Richardsonin, Grace Jonesin, Iggy Azalean, Snoop Doogin ja monien muiden julkkisten kanssa. Saadaksesi 50 senttiä putiikin avaamisesta, sinun on käytettävä paljon rahaa. Philipp ymmärtää tämän täydellisesti, eikä kadu yhtään käytettyä euroa.

Philipp Pleinin tarina osoittaa, kuinka tärkeää promootio ja kaikki, mikä liittyy brändin näkymiseen maailmalle, ovat nykyään. Lukuun ottamatta sitä, että suunnittelet nahkatakin hintaan 2000 PLN. euroa, sinulla on oltava suunnitelma – kuinka myydä se. Ei riitä, että vääristelet jotain, kutsut sitä typeräksi ja odotat menestystä.

Suunnittelija ymmärtää tämän täydellisesti, navigoimalla tehokkaasti luksusmarkkinoinnin väylässä. Hänen muotinäytöksensä ovat erilainen maailma, johon muiden on nyt vaikea saada kiinni.

Olen utelias, kuka tämän päivän suunnittelijoista sijoittaa esitykseensä 1,5-3 miljoonaa euroa?

plein muotinäytös
Kuva: http://www.wonderlandmagazine.com

Luulen, että se on nyt rakennettu näin – ei rahaa, ei massaa. Kaiken aikakaudella sinun täytyy erottua joukosta. Vaikka sinulla on jotain hyvin ainutlaatuista, eksentrinen markkinointi maksaa rahaa!

Philipp esittää todellisen esityksen. Se muuttaa valtavat pinnat todelliseksi ja ainutlaatuiseksi esitykseksi. Suurin ja jännittävin tapahtuma oli aiheRoller – Coaster, cowboykaupunki, show sotilasyksiköineen, Monster Truck, skeittipuisto ja uima-allas, jossa on sukset ja vesiskootterit.

On harvinaista nähdä näin suuria pyrkimyksiä muotimaailmassa. Mutta se toimii! Philipp Plein -brändin arvo on kasvanut jo useiden vuosien ajan hyvän italialaisen viinin tavoin.

Kuinka myydä takki 80 000 dollarilla?

Ja tästä alkaa pingviinitanssi. Pleinin tuotteet maksavat paljon, vaikka se voi olla myös sen tyyppistä toiseutta, jota se edustaa, kuka tietää…

T-paidat alkavat useista sadasta zlotysta, yleensä 800 – 1 000 – 2 000 zlotysta. Summa 2,3 tuhatta zlotya keskimäärin 8,9 tuhatta zlotya. PLN – tämä on takin hinta.

Kengät maksavat yleensä 2 300 zlotya. Useimmille ihmisille nämä hinnat ovat kohtuuttomia, mutta eivät kaikille. Tunnen monia tämän merkin faneja, ja Philipp Plein -vaatteisiin käytetty summa on vain summa, jolla ei ole heille merkitystä.

Yksi kalleimmista tuotteista on takki, jonka arvo on 80 000 zlotya. dollaria. Se on valmistettu krokotiilin nahasta ja minkistä. Vaikuttaa utopistiselta, mutta tämä malli on jo myynnissä, eikö vain?

Philipp Pleinin tositarina
Kuva: http://www.6am-mall.com

Plein kertoo avoimesti keskittyneensä verkkomyyntiin aikaisemmin kuin Gucci tai Hermes. Verkkokaupat ja kaikki verkkokaupan myynti tuovat yritykselle jopa 14 miljoonaa dollaria vuodessa. Tämä on summa, jota joidenkin erikoistuneiden luksusbrändien tulisi harkita.

Heidän politiikkansa kieltää verkkomyynnin. Tämä on minulle täysin käsittämätöntä, ja minusta tuntuu, että kukaan ei voi paeta sitä tänään. Jos väität, että sinun täytyy myydä vain kiinteitä liikkeitä, ammut itseäsi jalkaan – ”lyhyt pallo, pikasarja”!

Lyhyt historia Philipp Pleinistä ja hänen putiikeistaan ​​ympäri maailmaa

Eri tietojen mukaan brändillä on noin 30 omaa putiikkia, loput ovat franchising-tuotteita. Philipp ei säästä kustannuksia kiinteiden myymäläsuunnitelmissaan ja kuluttaa miljoonia ylelliseen tunnelmaan. Sen ominaispiirre ovat korkealuokkaiset materiaalit, kuten marmori, kristallit ja suuri kristallikallo.

Asiakkaat rakastavat Crystal Grandia kallo, ottaa usein kuvia hänen kanssaan. Tämä on jotain hyvin Plein – pysyvä selfie-piste hänen putiikeissaan.

Philip Pleinin kallo
Kuva: http://www.gettyimages.com

Jokainen merkkimyyntipiste sijaitsee erinomaisella paikalla. Lontoossa Philipp Plein asettui New Bond Streetille. Sen näyttelytila ​​on 3 kerrosta ja 350 neliömetriä. Sijoitettu 3,5 miljoonaa euroa Ne maksavat varmasti korkoineen.

Mikä määrittää Pleinin menestyksen?

Hänen vaatteitaan käyttävät show-bisneksen suurimmat pelaajat, mukaan lukien Victoria ja David Beckham, Jennifer Lopez, Dima Bilan Timati ja monet muut kuuluisat kasvot. Nykyään se on maailmanlaajuinen brändi ja viime aikoina erittäin haluttu muodin ystävien keskuudessa.

Philipp Pleinin tuotteet olivat suuri menestys. Missä on resepti? Varmasti ainutlaatuinen laajasti ymmärretyn popkulttuurin pohjalta. Viittaus kuuluisiin sankareihin, kuten Supermaniin, Batmaniin tai muihin satuhahmoihin.

Koska jokainen meistä samaistuu tiettyihin kuvitteellisiin supermiehiin… Mutta tämä ei luultavasti ole tämän kuuluisan brändin tärkein liikkeellepaneva voima. Philipp Plein oppi täydellisesti pelisäännöt, joissa hänen piti erottua joukosta.

philipp plein vaatteita
Kuva: https://maisonmouse.wordpress.com

Hänen tyylinsä on murtaa tiettyjä esteitä poikkeuksellisen lämpimällä ja hyvin yksilöllisellä tavalla. Monet suunnitelluista tuotteista ovat omalaatuisia, mutta samalla niitä voi käyttää joka päivä.

Minulle Philipp Pleinin tarina on esimerkki siitä, kuinka hyvää bisnestä tehdään nykyään. 2000-luvulla ei ole helppoa luoda nopeasti niin kuuluisaa vaatemerkkiä kuin itseään. Ja jos käytät 500 euroa T-paitaan, se on merkki siitä, että uskoit tämän upean suunnittelijan tarinaan.

Tallentaa

Tallentaa