Florence Pugh on Tiffany & Mitä
Viime aikoina 27-vuotias Florence Pugh ei ole pystynyt välttämään valokeilaa. Brittinäyttelijä näytteli Christopher Nolanin uusimmassa elokuvassa “Oppenheimer”, joka on saanut jatkuvasti loistavia arvosteluja ensi-illastaan kaksi viikkoa sitten. Sen rooli on kuitenkin merkittävä myös yritystoimialan ulkopuolella. Hänet kutsuttiin yhteistyöhön tunnetun amerikkalaisen luksusjalokivikauppiaan ja erikoisliikkeen kanssa. Joten se on virallista- Florence Pugh on Tiffany & Co:n suurlähettiläs.
Brändin naisellinen henki
Vuosien varrella Tiffany & Co. se yhdistettiin moniin popkulttuurin ikonisiin hetkiin. Heidän lippulaivamyymälänsä Fifth Avenuella New Yorkissa, jota usein kutsutaan “Tiffany’s Flagship Storeksi”, on tullut ylellisyyden ja romanssin symboli. Brändi välittää myös moitteettomasta imagostaan ja tekee huolellista yhteistyötä tähtien kanssa. Florence Pugh on kuitenkin loistava esimerkki monille naisille. Amy Marchin rooli “Little Women” -elokuvassa ansaitsi hänet kansainvälistä mainetta ja Oscar-ehdokkuutta parhaan naissivuosan kategoriassa.
Uusimmassa elokuvassa “Oppenheimer” näyttelijä esittää viettelevää psykiatria, joka on rakastunut päähenkilöön. Nuori, lahjakas, kaikenlaisen elokuvan nouseva tähti esitteli hahmonsa mestarillisesti ja sai tunnustusta kaikkialta maailmasta. Ei ihme, että Tiffany & Co päätti nimittää hänet brändinsä uudeksi kasvoksi. ” Olen iloinen voidessani ilmoittaa tästä yhteistyöstä ” – Pugh kirjoitti Instagramissa. “Yhtä erityinen päivä tämän kampanjan kuvaamisessa, koska olin vielä piilossa ajeltuja hiuksiani tuolloin. Kiitos, että annoit minun olla oma itseni “.
Florence Pugh on Tiffany & Co:n ja heidän ainutlaatuisten korujensa lähettiläs
Brändi kutsui lähettiläänsä yhteistyöhön esitelläkseen uusimman kampanjan, joka esittelee heidän tunnetun mallistonsa laajennuksen Tiffany Lock. Tiffany Lock on ainutlaatuinen kappale, jolla on rikas historia, joka juontaa juurensa yrityksen alkuun vuonna 1800. Näillä riippulukoilla, joissa oli tunnusomainen Tiffany-tunnus, oli alun perin käytännöllinen tehtävä, mutta ajan myötä ne muuttuivat rakkauden ja sitoutumisen symboliksi. Pariskunnat alkoivat vaihtaa niitä todisteena tunteistaan, ja ajan myötä niistä tuli synonyymi ystävien välisille katkeamattomille siteille.
“Olemme innoissamme voidessamme esitellä uusia ilmaisuja Tiffany Lock -teemasta”, sanoi Alexandre Arnault, Tiffany & Co:n varatoimitusjohtaja. “House Ambassadors esittelee uusia malleja kampanjassa, joka on ankkuroitu ajatukseen rakkaudesta, joka on ollut keskeinen brändimme DNA:ssa sen perustamisesta vuonna 1837 lähtien.” Laajentunut kokoelma vetoaa siis kaikkiin sukupuoliin ja tarjoaa monipuolisen valikoiman koruja, mm riipuksia, sormuksia, korvakoruja ja rannekoruja. Jokainen kampanjan tähti on esitelty Lockin uusimmissa malleissa, jokainen urheilullinen voimakas ulkonäkö symboli, joka edustaa katkeamattomia siteitä. Florence Pughin nimittäminen Tiffany&Co:n lähettilääksi oli epäilemättä loistava markkinointiliike brändille, joka näyttelijän tavoin haluaa levittää positiivisia arvoja nykymaailmaan.
Jätä kommentti