Ei vain vaatteita – Fendi-rantaklubi on aivan nurkan takana
Muotimerkkien toiminta on mennyt jo jonkin aikaa kokoelmien suunnittelua pidemmälle. Globaalit muotitalot kokeilevat tuomalla markkinoille ylellisyyteen liittyviä palveluita, elämyksiä ja tuotteita. Italialainen luksusmuotimerkki Fendi päätti ryhtyä tällaisiin toimiin. Se on solminut yhteistyön 5 tähden lomakeskuksen kanssa Puente Romano Beach Resort, avata maailman ensimmäinen Fendi-rantaklubi. Onko tässä paikassa potentiaalia luoda ainutlaatuinen rentoutumispaikka, jossa yhdistyvät muoti, ylellisyys ja kesäinen rentoutuminen rannalla?
Hauska brändi henki
Fendi on ollut kuuluisa innovatiivisista malleistaan, ylellisistä materiaaleistaan ja erinomaisesta ammattitaitostaan jo vuosia. Heidän ikoniset tuotteet, kuten käsilaukut Patonki ja Peekaboo, ovat saavuttaneet valtavan suosion kaikkialla maailmassa. Sen jälkeen kun vuonna 2001 brändistä tuli osa LVMH-yleisryhmää, joka on yksi maailman suurimmista muotiyrityksistä, se on vahvistanut asemaansa kansainvälisillä markkinoilla. Nykyään se nauttii tunnustusta sekä monien julkkisten että muodin ystävien keskuudessa.
Fendi-brändin henkeä voidaan kuvata seuraavastihauska, omituinen ja täynnä luovuutta. Fendi-brändi on saavuttanut maineensa paitsi ylellisen ja elegantin lähestymistavan muotiin ansiosta, myös vapauden ansiosta, jolla se kokeilee ja tuo hauskoja elementtejä suunnitteluonsa. Projekteissani usein käyttää epätavallisia kuvioita ja kirkkaita värejä ja hauskoja lisäyksiä, jotka antavat tuotteilleen ainutlaatuisen luonteen. Heidän käsilaukkunsa ja asusteet sisältävät usein luovia yksityiskohtia, kuten pomponeja, kirjontaa tai eläinkuvioita, jotka lisäävät huumoria ja persoonallisuutta.
Tämä näkyy myös heidän mainoskampanjoissaan, joissa viitataan usein fantasiaelementteihin ja epätavallisiin ideoihin. Fendi osaa yllättää ja herättää huomion luovuudellaan luoden oman ainutlaatuisen ja tunnistettavan imagonsa.
Fendi Beach Club – paikka täynnä hauskaa
Gonzalo Rodriquez, Puente Romano Beach Resortin pääjohtaja, tiivisti projektin seuraavilla sanoilla: “Emme voi kuvitella parempaa tapaa toivottaa kesä tervetulleeksi kuin uudessa rantaklubissamme! On ilo ja kunnia tehdä yhteistyötä Fendin kanssa”. Osana tätä epätavallista kumppanuutta lomakeskuksen Chiringuito Beach Club on suunniteltu uudelleen. Nyt se on täynnä eloisia värejä, printtejä ja symbolisia raitoja, jotka heijastavat muotitalon ikonisia kokoelmia.
Fendi, joka työskentelee Puente Romano Beach Resortin kanssa, korostaa sen lähestymistapaa muotiin. Lisäksi se esittelee uuden kesäkapselikokoelmansa Astrology 2023 yhtä poikkeuksellisella tavalla. Mielenkiintoista on, että tämä kokoelma sisältää paitsi vaatteita myös huonekaluja, tyynyjä ja tekstiilejä.
Miten Fendi Beach Club toivottaa sinut tervetulleeksi?
Rannalle, Chiringuiton edustalle, Fendi on luonut erityisiä hyttejä ja lepotuoleja, jotka tarjoavat mukavuutta ja raitista ilmaa. Rantatuolit ja -tuolit on koristeltu erilaisilla punaisilla ja keltaisilla tyynyillä, ja pehmeät rantamatot on koristeltu herkillä beigeillä. Pöydissä on myös punavalkoisia Fendi-matoja, jotka luovat mielenkiintoisen kontrastin. Lisäksi kokonaisuutta täydentävät horoskoopein koristellut Fendi-astiasto.
Lisäksi rantaklubin vierestä löydät Fendi pop-up -kauppa kesäksi, jossa asiakkailla on mahdollisuus ostaa avainkappaleita uudesta Astrology-kokoelmasta, mukaan lukien ikoniset Peekaboo- ja Baguette-laukut, jotka ovat merkin symboli. Tämän ainutlaatuisen aloitteen avulla asiakkaat voivat uppoutua Fendin maailmaan ja kokea muotisuunnittelun lisäksi myös paikan ainutlaatuinen tunnelma, joka on tarkoitettu edustamaan brändin henkeä.
Jätä kommentti