“Calvins or Nothing” – urheilijat pääroolissa

Lähde: myfacehunter.com

Luksusbrändi Calvin Klein tunnetaan korkealaatuisten urheiluvaatteiden myynnistä. Tästä syystä se kutsuu kuuluisia urheilijoita moniin mainoskampanjoihinsa. Se tekee tämän mainostaakseen tuotteitaan fyysisen aktiivisuuden, terveellisten elämäntapojen ja urheiluhengen yhteydessä. Näillä kampanjoilla pyritäänkin yhdistämään brändikuva urheiluun liittyviin arvoihin ja toiveisiin. “Calvins tai ei mitään” tämä on toinen yritys tähän konseptiin. Kampanja keskittyy urheilun tunnettujen nimien alusvaatemalliston mainostamiseen. Se pyrkii korostamaan alusvaatteiden estetiikkaa ja toimivuutta ja samalla välittää kuvaa itseluottamuksesta, energiasta ja aktiivisesta elämäntyylistä.

Calvins Or Nothing Athletes Pääosissa
“Calvins or Nothing” – urheilijat pääroolissa
Lähde: vmagazine.com

Näytä ja tuntuu hyvältä

Brändi osaa erinomaisesti rakentaa positiivista imagoa markkinoilla. Hän haluaa tehdä tämän yhdistää tuotteensa fyysiseen aktiivisuuteen, menestykseen ja päättäväisyyteen, jota urheilijat edustavat. Tällainen yhteistyö edistää vahvan siteen luomista brändin ja fyysiseen työhön vahvasti liittyvien ihmisten edustamiin arvoihin samaistuvien kuluttajien välille. Kuten mainitsimme, tämä ei ole ensimmäinen kampanja, joka haluaa popularisoida näitä arvoja. Calvin Klein osoittaa mestarillisesti kauniit, lihaksikkaat vartalot pukeutunut omaansa hienovaraiset ja vartaloa imartelevat alusvaatteet.

Calvin Klein tunnetaan vuonna 2019 alkaneesta ikonisesta “My Calvins” -kampanjastaan, jossa julkkikset, mukaan lukien urheilijat, poseeraavat brändin alusvaatteissa. Tässä kampanjassa oli mukana mm. tennispelaajat, koripalloilijat, jalkapalloilijat ja surffaajat, kuten Nick Young, Odell Beckham Jr., Matthew Terry ja muut. Brändi oli myös Yhdysvaltain jalkapalloliigan Major League Soccerin (MLS) virallinen urheiluvaatekumppani. Osana tätä yhteistyötä hän loi kampanjoita jalkapalloilijoiden kanssa, kuten David Villa tai Graham Zusi.

“Calvins or Nothing” – mitä voimme odottaa?

Uusinta kokoelmaa mainostavat kasvot Alex Morgan, Chloe Kelly, Kenza Dali, Mana Iwabuchi ja Mary Fowler. Yllämainituille naisille on yhteistä se, että he ovat kaikki ammattilaisjalkapalloilijoita. Kaikki viisi pelaajaa menestyvät naisten jalkapallon maailmassa ja edustaa maitaan kansainvälisellä areenalla. Vaikka he tulevat eri maista (Morgan Yhdysvalloista, Kelly Englannista, Dali Algeriasta, Iwabuchi Japanista, Fowler Australiasta), he jakavat intohimonsa jalkapalloon ja ovat tunnettuja taidoistaan, lahjakkuudestaan ​​ja sitoutumisestaan ​​naisten kehitykseen. jalkapallo.

Calvins Or Nothing -kampanja
Calvins or Nothing -kampanja
lähde: news.berkeley.edu

Itse kampanja, jonka ikuistaa Brianna Capozzi, vie meidät jokaisen naisen intiimialueeseen ja näyttää heidän horjumattomuutensa. itseluottamusta ja aistillisuutta. Ilmaisevien lähikuvien ja kokonaisten ruutujen avulla Capozzi korostaa myös jokaisen yksilön monimuotoisuutta ja moniulotteisuutta. Se juhlistaa sekä heidän vahvuuttaan että haavoittuvuuttaan, jotka ovat tämän kampanjan tärkeitä osia.

Kampanja ikuisti Calvin Kleinin moderneihin puuvillaisiin alusasuihin. Kaikki tämä yhdistettynä yksinkertaisiin, korkeaan denim-housuihin ne viittaavat klassisiin, yksinkertaisiin ja leveisiin tyyleihin 90-luvulta.Lisäksi lyhennetyistä ja klassisista kuorma-autotakkeista ei ole pulaa, jotka lisäävät luonnetta koko tyyliin. Myös tunnusomaiset T-paidat, joissa on brändin logo, nostettiin esiin, jotka ovat välttämätön osa jokaista julkaistua mallistoa. ” “Calvins or Nothing” ilmestyy pian Calvin Kleinin sosiaalisen median kanavilla sekä houkuttelevilla paikoilla ympäri maailmaa.